Як і навіщо автомобільний глушник фарбують фарбою?

Глушник
Як і навіщо автомобільний глушник фарбують фарбою?

Під час експлуатації автомобіля вихлопна система піддається багатьом руйнівним впливам. Це приводить деяких власників авто до думки про те, що можна продовжити термін роботи вихлопу і глушника зокрема, а як захисний захід вони застосовують фарбу.

Давайте розглянемо два важливих питання у зв’язку з цим. Перше з них, як правильно фарбувати глушник, етапи роботи і підготовки. Друге – а чи є сенс у такій процедурі? Навіщо взагалі фарбують глушник?  

Шкідливі фактори, що діють на глушник

Як і навіщо автомобільний глушник фарбують фарбою?

Вихлопна система розміщується в нижній частині авто під кузовом. Вона кріпиться до двигуна, а потім за допомогою рухомих кріплень до дна кузова. У такому положенні вся система, включаючи глушник, піддається багатьом руйнівним діям. Це призводить до виходу з ладу компонентів вихлопу, і глушник є однією з уразливих частин.

Що саме призводить до руйнування:

  • висока температура – передається разом із відпрацьованими газами, що рухаються вихлопним трактом;
  • різкі перепади температури – зупинка автомобіля в сильний мороз, наїзд на велику калюжу тощо;
  • корозія – навіть у суху погоду у вихлопі утворюється багато конденсату, це руйнує метал;
  • присипки і сіль на дорогах під час ожеледиці, вони дуже руйнівно діють на металеві поверхні;
  • механічні дрібні пошкодження – каміння з-під коліс, сухі гілки та трава, рух бездоріжжям тощо.

Якщо навіть маленький камінь потрапляє в корпус глушника або резонатора, то він залишає подряпину або невелику вм’ятину. Це місце посилено починає страждати від корозії. Про вплив вологи, солі та температури можна не говорити, і так зрозуміло, що на метал вони діють негативно.

Чи є доцільність у фарбуванні вихлопної системи?

Як і навіщо автомобільний глушник фарбують фарбою?

Щоб захистити глушник від передчасного руйнування, вдаються до практики його фарбування. Якщо ставити питання про те, чи варто взагалі це робити, то можна сказати, що така процедура збільшує термін служби будь-якого компонента вихлопної системи, особливо це стосується глушника. Однак тут є нюанс – фарбування слід робити правильно і застосовувати правильну фарбу.

Якщо ви коли-небудь самостійно купували глушник для свого автомобіля, то ви напевно бачили, що він пофарбований. Таке фарбування має передпродажний характер, здебільшого воно ніяк не захистить уже встановлений глушник надалі. Тут необхідний зовсім інший підхід до теми.

Захист деталей вихлопу від корозії може бути організовано й іншим способом, наприклад, використання під час виготовлення оцинкованої або алюмінізованої сталі, а також нержавійки, але у випадку зі звичайною чорною сталлю фарбування залишається єдиним варіантом. І так, як правильно пофарбувати глушник, перейдемо до цієї теми.   

Етапи роботи під час фарбування глушника

Як і навіщо автомобільний глушник фарбують фарбою?

Перед тим, як приступити до фарбування глушника, слід підготуватися. Для початку вам необхідно вибрати фарбу. Вона має бути спеціального жаростійкого виконання. Є варіанти зі стійкістю до 500-600°С і більше. Колір особливого значення не має, а ось хороший опір високим температурам обов’язковий. Також потрібна покупка ґрунтовки. Її вибирайте такою, яка застосовується для обробки виробів, що піддаються дії температури надалі. Тепер розглянемо етапи дій, після того, як ви демонтували глушник.

Які етапи фарбування глушника, тут можна виділити:

  • видалення корозії та старої фарби, якщо вона залишилася. Цю процедуру найкраще робити піскоструминним апаратом, але підійдуть і інші засоби;
  • знежирення поверхні корпусу і з’єднувальних труб;
  • ґрунтування;
  • саме фарбування жаростійкою фарбою. Краще цю процедуру робити за допомогою пульверизатора, але підійде і звичайна методика;
  • висихання – термін залежить від властивостей обраної вами фарби, але зазвичай це 5-7 годин.

Після висихання ви можете встановити глушник назад у систему вихлопу. Результатом усіх описаних дій буде створення захисного фарбувального шару від зовнішніх факторів, що руйнують сталь. Це збільшить термін експлуатації деталі, якщо лінійно порівнювати його з терміном служби звичайної металевої поверхні з чорної сталі.

Сергій
Оцініть автора
Вихлопні системи
Додати коментар