
Ремонт глушника Пріори в переважній більшості випадків пов’язаний з необхідністю заміни старої, проржавілої деталі на аналогічну нову. При цьому виникає питання, яку заміну купити, що пропонує ринок та інтернет, а також, як зробити найкращий вибір?
Давайте детальніше зупинимося на цих питаннях і висвітлимо тему вибору нового глушника на ВАЗ 2170 (Пріора). Скільки коштує глушник на Пріору? Адже крім виробників можна вибрати і варіанти встановлення нової деталі, про це теж варто сказати кілька слів.
Будова системи вихлопу Пріори

Варто почати з будови вихлопної системи Пріори. Часто виникає ситуація, коли крім глушника потрібна заміна й інших компонентів вихлопу. Це може бути резонатор, з’єднувальні труби, гофра, рідше колекторні труби. Завжди під час такого ремонту потрібні нові підвіси і прокладки, але може знадобитися і нове кріплення.
І так, з чого складається вихлопна система Лади Пріора, (починати перерахування компонентів вихлопу будемо від двигуна і далі по тракту), давайте уточнимо:
- колектор з трубами – з’єднаний з двигуном, тут через випускні клапани у вихлоп потрапляють відпрацьовані гази;
- каталітичний нейтралізатор – його прийнято називати каталізатор, він дає змогу зробити очищення відпрацьованих газів від шкідливих компонентів у них на рівні екологічного стандарту Євро-3, пізніше його довели до стандарту Євро-4;
- приймальна труба з кисневим датчиком (лямбда-зондом) та інтегрованою гофрою – датчик визначає кількість кисню у вихлопних газах, цей показник вказує на коректність роботи двигуна, а гофра – віброкомпенсатор, здатний знизити коливальні навантаження на всю систему вихлопу;
- сполучні труби – забезпечують герметичність і безперервність усього тракту;
- системи кріплення – прокладки, хомути, муфти, кільця ущільнювачів, що забезпечують з’єднання різних вузлів системи вихлопу;
- резонатор або початковий глушник – відповідає за зменшення рівня шуму від працюючого двигуна;
- глушник із кінцевою трубою – основний елемент, що дає змогу привести роботу мотора до допустимих норм за рівнем звукового забруднення;
- підвіси – гумові вироби, що забезпечують рухоме кріплення системи вихлопу до кузова Пріори.
З будови зрозуміло, що при виході з ладу глушника, необхідно перевірити й оцінити стан резонатора і гофри, це також найбільш вразливі компоненти вихлопу.
Завжди слід перевірити стан підвісів, оскільки з часом вони розтягуються, руйнуються і втрачають свої властивості під навантаженнями. Також варто оцінити стан кріплення, тут є два варіанти розвитку ситуації: якщо вони цілі, то можна повторно ними скористатися, в іншому разі вони теж підлягають заміні.
Скільки коштує і які глушники можна поставити на Ладу Пріора?

Уявімо ситуацію, що ми побачили, що глушник вашої Пріори зламаний остаточно, і потрібна його заміна. Тут виникає питання, який глушник купити на ВАЗ 2170? Є два напрямки мислення в цьому питанні – купівля штатної запчастини того чи іншого виробника, або придбання не заводського аналога. Розглянемо всі варіанти і вкажемо на якісне порівняння представлених на ринку запчастин з урахуванням їх вартості, тут можна виділити:
- дешеві аналоги заводської запчастини – їхня особливість мала вага і тонка сталь, що використовується під час виготовлення (до 1,0 мм завтовшки). Тут плюси низька ціна (18-25 у.о.), а мінуси – маленький термін служби;
- стандартний стоковий глушник вітчизняного виготовлення зі звичайної чорної сталі, тут товщина сталі на банці до 1,5 мм, ціна питання близько 30 у.о.;
- штатна деталь українського виробництва з оцинкованої сталі, хороший варіант, але зустрічається не часто;
- точний аналог глушника на Пріору європейського виготовлення – хорошої якості деталь з ціною питання близько 40-45 у.о., матеріал, що використовується – алюмінізована сталь;
- універсальна запчастина, адаптована для встановлення в автомобілі ВАЗ, включно з Пріорою, ціна залежить від виробника, цей варіант нерідко застосовують на СТО;
- прямоточний глушник – адаптований для цього автомобіля, тут прямоток ставиться на стандартну позицію і під класичні кріплення і підвіси, ціна питання 60-70 у.о., до складу запчастини входить красива насадка;
- брендовий прямоток з нержавійки – це дорога деталь (від 70 у.о.), що дає цікаве звучання двигуна з довгим терміном служби.
Під альтернативними замінами розуміються або прямоточний, або універсальний глушники. Якщо купувати стокову запчастину, то вибір також є між вітчизняними та європейськими запчастинами.
Наприкінці варто вказати на те, що глушник на Пріору варто купувати правильно. Під час вибору ви маєте враховувати, щоб деталь відповідала не тільки моделі та марці автомобіля, а також характеристикам двигуна і системі подачі палива, а й типу кузова. ВАЗ 2170 Пріора має кузови типу хетчбек, купе, седан і універсал, і глушник під них слід купувати відповідний.