Хто зможе їздити безкоштовно платними дорогами в Україні?

Новини

Кабінет Міністрів затвердив плату за проїзд відремонтованими дорогами. 30 років водії країни були змушені їздити розбитими дорогами, вбивати свої автомобілі і нікому не було до цього справи, а гроші з так званого «ремонту» хронічно крали чиновники. Проте уряд все ж таки вирішив зайнятися ремонтом доріг, але зробив це з кишені громадян.

Якщо просто, чиновники взяли гроші в кредит, відремонтували дороги, а тепер запроваджують плату за проїзд, щоб повернути борги і роблячи громадян заручниками ситуації. І плата запроваджується не маленька. Хоча саме неефективні українські уряди всіх конструкцій, зборів та президентів із невикорінною корупцією і мають населенню за 30 років своїх бездарних спроб вирішити питання з дорогами.

Платні дороги, скільки водії платитимуть за проїзд?

Які тарифи буде запроваджено на центральних автомагістралях, які зараз відремонтовані:

  • 0,023 євро за кілометр – мотоцикли з причепом (коляскою) та без нього, а також легкові автомобілі;
  • 0,023 євро за кілометр – легкові автомобілі з причепом, мікроавтобуси з кількістю місць для сидіння до 10 (включно з водієм), вантажні автомобілі з максимальною вагою до 3,5 тонн;
  • 0,045 євро за кілометр – вантажні автомобілі з максимальною вагою від 3,5 до 12 тонн, автопоїзди до 12 тонн, автобуси з кількістю місць для сидіння від 10 до 29 з вагою не більше ніж 12 тонн;
  • 0,133 євро за кілометр – вантажні автомобілі та автопоїзди з вагою понад 12 тонн, автобуси з кількістю місць понад 29 та вагою понад 12 тонн.

Скільки звичайний власник старенького автомобіля платитиме за проїзд нормальними дорогами, не важко порахувати. І він цього робити не буде, що призведе до серйозного навантаження другорядних, невідремонтованих чи погано відремонтованих але безкоштовних напрямків та доріг.

Хто зможе їздити безкоштовно платними дорогами в Україні?

Новими-старими відремонтованими дорогами деякі автомобілі матимуть право їздити безкоштовно. До таких груп входять:

  • автомобілі фізосіб, підприємців, а також юридичних осіб будь-яких форм власності, що використовуються у разі стихійного лиха, катастрофи або епідемії;
  • транспорт органів державної влади;
  • транспорт державних служб (підрозділи Міністерства оборони, Держприкордонслужби, Національної гвардії, Нацполіції, ДСНС, а також швидкої медичної допомоги та ін.);
  • категорії ТЗ відповідно до концесійного договору.

Інші власники транспортних засобів будуть змушені оплачувати можливість пересуватися територією країни хорошими дорогами.

nuzr
Оцініть автора
Вихлопні системи
Додати коментар