
За даними статистики ремонту автомобілів можна виділити п’ятірку моделей, у яких найшвидше виникає проблема з ременем ГРМ. З одного боку, ремінь ГРМ можна віднести до витратних матеріалів, які потрібно періодично міняти, а з іншого, поломка такої деталі завжди є проблемою, що вимагає евакуації транспортного засобу до механіка.
І так, як виглядає ТОП-5, у яких найшвидше виникають проблеми з ременем ГРМ:
- Перше місце – Лада Гранта і Лада Калина. Проблеми з розривом ременя виникають часто у цих авто при пробігу в 40-50 тисяч км. При цьому вони рвуться не самі по собі, а через те, що заклинює помпа охолодження, що створює навантаження на ГРМ ремінь аж до його розриву.
- Друге місце – Datsun Mi-Do і On-Do. Тут причина схожа на ту, яка виникає у Лади Калини і Гранти, а саме поломка помпи охолодження, що нерідко призводить до обриву ременя.
- Третє місце – Hyundai Elantra 2002 – 2006 років випуску. Тут причина поломки полягає в недостатній якості роликів-натягувачів. Проблеми можуть початися після пробігу в 45-50 тисяч км.
- Четверте місце – Skoda Octavia 1998-2011 років випуску. Після проходження 50 тисяч кілометрів можуть початися проблеми. Головна причина – погана якість роликів-натягувачів, через що ремінь починає зношуватися завчасно.
- П’яте місце – Chery Tiggo. До 60 тисяч пробігу починаються проблеми, причому заміна ременя ГРМ не допоможе, оскільки його вихід з ладу виникає через проблеми з сальниками колінвала. Моторне мастило, що потрапляє через сальники на ремінь, призводить до його регулярного обриву.
Варто уточнити, що деякі виробники авто спеціально вводять в систему двигуна елементи, які завчасно призводять до його виходу з ладу. Часто це робиться через погану якість роликів, що натягують ремінь, використовуються і інші механізми. Сенс погіршувати якість авто, специфічний спосіб підштовхнути власників до заміни старого автомобіля на новий. Для цього моторесурс роблять у межах від 50 до 100 тисяч кілометрів пробігу.