
При монтуванні глушника в систему вихлопу, на деяких моделях легкових автомобілів або мікроавтобусів застосовують спеціальні прокладки. Вони необхідні для забезпечення герметичного з’єднання. При цьому важливо розуміти, що на таке місце з’єднання діятиме підвищена вологість, високі температури, механічні навантаження, різкі перепади температури і вологості тощо.
Це означає, що прокладка має тривалий час витримувати такі навантаження і зберігати герметичність. Іноді з’являється ситуація, коли такий ущільнювач виготовляється самостійно. Для чого це робиться, і як це здійснити, про це мова і піде в цій статті.
У яких ситуаціях застосовують саморобну прокладку глушника?

При розробці в конструкторському бюро на заводі виробнику автомобіля, прокладки для системи вихлопу і глушника розраховують відповідні. Це означає, що вони створюються під конкретну модель і марку автомобіля, а також специфічну будову вихлопної системи.
Ці вироби мають свою власну геометрію, а також отвори під болтові затискачі. Їх роблять найчастіше в посиленому виконанні з наявністю в матеріалі металевих компонентів. Однак може виникнути ситуація, коли для конкретного автомобіля не виходить купити оригінальну прокладку. Так не рідко трапляється з порівняно старими зарубіжними автомобілями, особливо тими, що не надто поширені у нас у країні, і зустрічаються нечасто.
Вихід у цій ситуації є, можна повністю самостійно виготовити прокладку для глушника. Зробити її своїми руками можна для будь-якого автомобіля, так ви зможете заощадити на купівлі оригінального варіанту. Отриманий результат буде досить довговічний і надійний, якщо ви все зробите правильно і виберете відповідний матеріал для виготовлення.
Етапи виготовлення

Як же зробити своїми руками прокладку для глушника? Спочатку визначимося з матеріалом. Він має бути жароміцним, не боятися особливо вологи і забезпечувати якісну герметизацію. Таким критеріям задовольняє армований або пресований азбест. Можна підібрати й інший матеріал, але як один із варіантів ми розглянемо цей.
На першому етапі перед початком робіт з ремонту та заміни глушника, вам необхідно придбати невелике полотно армованого азбесту. Далі послідовність дій буде такою:
- демонтуємо глушник і вивчаємо місце з’єднання;
- потім його ретельно зачищаємо від іржі та іншого бруду;
- прикладаємо до нього аркуш паперу і окреслюємо контури майбутньої геометрії прокладки;
- вирізаємо отриманий контур з паперу;
- переконуємося на місці кріплення глушника, що вирізаний прототип повністю нам підходить;
- прикладаємо зразок до полотна азбесту і змальовуємо його контури в точній відповідності;
- вирізаємо за контурами з армованого азбесту прокладку;
- встановлюємо її на місце з’єднання перед фінальним кріпленням;
- затягуємо таке місце за допомогою болтового з’єднання або тим способом, який передбачений у конкретному автомобілі.
Після того як ви виготовили прокладку глушника своїми руками, переконайтеся, що вона зберегла цілісність, ніде не зламалася і не розтріскалася. Якщо все зробити правильно, то такий саморобний варіант зможе прослужити вам довго. Його цілком вистачить до наступного ремонту системи вихлопу і встановлення нового глушника замість старого, що продірявився.